torsdag 21 augusti 2014

Mitt skaparrum är klart!!!

Eftersom vårt nya lilla hem inte har ett rum extra för 
mina kreativa stunder så fick jag lov att skapa ett!
Här är det!



Har utnyttjat del av hallen uppe och sträckt 
ut arbetsplatsen en bit över trappan. 



Byggde ett regelverk mellan trappräcket och väggen
och la en träskiva på så att jag får lite mer arbetsyta.
Satte upp ett köksöverskåp på väggen 
(IKEAs fyndhörna) för mer förvaring.

Måste ju utnyttja allt som finns tillgängligt!
Fick riktigt bra med plats för allt material. 
(Dock har jag ju belamrat typ hälften av 
klädkammaren till resten av alla mina tyger.....)

Ett underskåp med bänkskiva (nätloppis) utmed  sidoväggen, 
samt en lång bänkskiva (ny) och ben (som jag redan hade). 



Massor med förvaringsartiklar från IKEA.
Alla små kuber i trä med lådor hade jag sedan innan. Superbra för att 
förvara sytråd, nålar, saxar, band, mosaik, pärlor osv..........

Mycket nöjd!
Här kommer det ske mycket skapande...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar