onsdag 23 juli 2014

Bauhaus parkering

På väg hem upptäckte jag att jag plötsligt stod på Bauhaus parkering??
Jag som trodde jag var på motorvägen hem från jobbet......

Det har helt enkelt blivit en vana!

De senaste månaderna har jag i stort sett varje dag stannat på 
Bauhaus efter jobbet för att köpa golv, skruv, färg, lister, lister och 
åter lister, penslar, verktyg, spik, krokar, fönsterbrädor, konsoller, 
förvaring,  mer skruv, elartiklar, lim, maskeringstejt, massor med 
målarfog, spackel, bänkskivor, hyllplan, dörrfoder till alla dörrar, dörrar, 
tvättställning, komposthink, toalettrullehållare, bits, sågklinga, 
byggskivor, nya handtag till alla fönster, osv, osv, osv.
Det behövs såååååå mycket när man renoverar!

Kvittohögen bara växer!


Kom turligtvis på (minnet är ju inte att lita på) att jag 
faktiskt behövde skruvar så jag gick in.
En stund senare kom jag ut med varor för 800 kronor 
som jag faktiskt behövde.......

En dyr vana!
Dyrt att renovera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar