måndag 7 juli 2014

Smutskastning


Det här är symbolen som visas när min fd man ringer.
Det finns en, eller väldigt många anledningar till det, 
så illa som han har behandlat mig och även barnen.

I det senaste utspelet visar det sig att han har uttalat
sig nedlåtande om mitt och barnens nya boende.
"Det är sunkigt och trångt att bo i radhus" får man 
höra av barnen att han sagt. 

Det är så lågt!

I flera år bedrog han mig med en kollega och sedan skaffade 
de barn tillsammans. Först när graviditeten var i femte
månade meddelade han att så var fallet och 
att han skulle flytta ihop med henne.

Han har idkat utpressning, startat vårdnadstvist och
tvistat om allt mellan himmel och jord vilket har
satt mig i en bedrövlig ekonomisk situation.

Alltså var ett radhus vårt enda möjliga boende.
Klart att jag också skulle vilja bygga nytt hus som han,
men det finns ingen möjlighet till.....

Men oavsett var vi bor så kommer vi alltid kunna skapa
ett varmt, mysigt och kärleksfullt hem.

Deras hem byggt på svek och lögner kommer aldrig
att lyckas med det hur nytt de än bygger!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar